fredag 7 december 2012

Kvinnliga förebilder - närmare än man tror!

Jag är ju som ni vet på jakt efter kvinnliga förebilder. Kan konstatera att man inte ska gå över ån efter vatten!

Efter en supertrevlig middag med god mat och rikligt med dryck, har jag flera nya förlsag på min lista.

En av desssa superkvonnor är Elsiabeth. Alltså, Elisabeth! Hon är ju helt fantastisk. Hon är en självskriven kandidat, inte vilken som helst. Hon har hjälpt många kvinnor att komma fram, må vara inom forskning eller ledande positioner. Elisabeth, en pärla. Hon om någon ger energi att se framåt. En kvinna fylld av kraft och som dessutom är klok och vacker. Nej. hon är inte vacker, hon är jävligt snygg!"!! Inte helt oviktigt i min jakt på förebild....

Men nu är jag lite lätt dragen och får återkomma under helgen när jag är nykter och fräsch i tanke och reflektion...

Tills dess, en väldigt god natt!.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar